lørdag 14. august 2010

Forberedelser

Nå nærmer det seg avreise. Vi reiser 1.oktober. Vi har nå alt klart for turen utenom at vi ikke har pakket enda. Grete går rundt og har hatt lyst til å begynne å pakke lenge nå. Grete lærer seg spansk og har blitt kjempeflink. Jeg måtte få nytt pass så vi kunne søke om visum til Cuba. Visumet ble innvilget til begge og henger nå på kjøleskapet. Vi har begge tatt vaksinene våre, jeg hadde de fleste fra før av men måtte fornye en, Grete tok to. Vi har bestilt litt hoteller rundt forbi, men ville ikke bestille for hele turen, må ta noe på sparket. Vi leser reisebøker og leter på nettet etter informasjon. Grete har kjøpt seg ny tursekk og jeg har sjekket min, fem år siden jeg brukte den sist. Vi har hatt lange gode samtaler om hva vi vil på turen og om hvor mye vi gleder oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar